Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P85e31t46r 75P11a26c88k63a

8. 11. 2014 20:12

Já vidím problém v neznalosti základních pravidel, a to nejen u baseballu, ale i u amerického fotbalu. Ten jsem vždy považoval za nesmyslné pobíhání kde nakonec někoho prostě zmastí. Poté, co mi můj syn v Kanadě vysvětlil základ pravidel amerického fotbalu, získal jsem na hru úplně jiný pohled. A teď koukám na Sport 2, i když ne v noci, ale na opakování. A díval bych se i na baseball, jehož základní pravidla jsem si už taky nechal vysvětlit.

Nenechte se mýlit. Ti Američani nejsou úplně blbí a nesledovali by sporty, které nejsou zajímavé.

1 0
možnosti

Stejné diskuze, jako se vedou tady o nezáživnosti am. fotbalu a baseballu, se vedou v zámoří o kopané:-)

0 0
možnosti
Foto

Snažíte se sice hezky, ale baseball nikdy u nás nebude na vrcholu žebříčku popularity. A jak už jste napsal v minulém blogu, tak i v USA jde pomalu do kytek. Je to prostě podivný sport kde se dlouhou dobu nic neděje, potom 20 vteřin nějaká akce a zase pár minut nic. Člověk si ani nemůže udělat nějaký časový plán jak dlouho bude zápas trvat. Pro mě je to málo dynamický sport, příliš prostojů a příliš málo hry.

0 0
možnosti

Dobrý den,

nehledejte za tím žádnou snahu. Mé srdce bije pro hokej:)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS